Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TJ

Jako dnes již bývalý člen kulturní komise 2015(asi jsem byl příliš horlivý v odhalování dotačních notoriků) musím vše co pan Nosek psal potvrdit a nejen to, jedná se jen o slabý nástin toho, co se s veřejnými financemi ve skutečnosti děje. Drtivá většina žádostí je silně nadhodnocená oproti běžné ceně za služby, pro příklad položka zvuk pro 5000 lidí za 250 000,- kterou jelikož jsem z oboru běžně získáte za 50 000,- bez jakékoliv slevy. Další oblíbenou praktikou je žádat na jednu akci několik dotací pro zdánlivě nesouvisející subjekty. Potom jsou zde lidé, takzvaní nedotknutelní, kteří dotaci dostat musí. Nedělal jsem si žádné iluze o chodu našeho města ale ten marast který jsem nalezl na mě silně zapůsobil. Štěstím bylo, že navzdory rozdílnosti jsme se letos na KK sešla vcelku odborná skupina lidí a udělali jsme pořádný kus práce. Možná proto nás po několika měsících rozpustili a nahradil nás kupříkladu z nového složení KK jeden Ústecký výrobce chlebíčků. Jsem ale vcelku rád, kulturou se živím v našem městě přes 20 let, nikdy jsem nedostal jedinou korunu a když jsem viděl jak snadné je vytáhnout z městkého rozpočtu dotaci, v příštím roce si podám také žádosti a aspoň tedy nebudu ve střetu zájmů. Mám sice silné pochyby že mě město vyhoví neboť jsem si za tak krátké působení nadělal na městě spousty nepřátel ale už jen pro tu srandu to zkusím, třeba konečně po tolika letech nebudu vše platit jen ze své kapsy.

0 0
možnosti
JP

Prostě neskutečný. K pláči.

1 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1797x
Řídím se pravidly, že zkušenost je nepředatelná a že přiznáním chyb lze pouze získat. Klidně mě hledejte v oblasti hudby, o který ale zásadně nic nepíšu. Pracuju ve školství a taky trochu dělám do produkce. A punk!

Seznam rubrik